Sayfalar

7 Şubat 2013 Perşembe

Zennn Mimleri Soru Ve Cevap *-*



         1) Adın?(Soy ismi hariç)
Seçil ^^
2) Takma adın?
Katherina *-*
3) Mesleğin?
Öğrenci .^^
4) Neden blog açtın?
Umm :D İnsan neden dost edinmeye çalışırsa bende o nedenle blog açtım ^^ Yanlız olmamak , insanlarla güzel şeyler paylaşmak için ^^ .


5) Yazmaktan en çok zevk aldığınız konu?
Şarkılar , Korkunç ve tuhaf haberler , burçlar , animeler , kore ve japonnn *-*
6) En gıcık olduğunuz ünlü?
Kristen stewart :D Alacakaranlıkta tuhaf bakışları ve tuhaf hareketleri yüzünden :D Yoksa iyi kız :D
7) En beğendiğiniz ünlü?
Erkek - Kız ? İkisinide yazıyorum ^^ Az kişi yazacağım ^^ Bayanlarda : Selena Gomez , Park Bom , Park Shin Hye ,CL . Erkeklerden : G Dragon ,Jung Yong Hwa , Johnny Depp. ( Az Yazmaya Çalıştım^^ Yoksa Var Daha ^^ )
8) Karpuz olduğunu düşün. Konuşabiliyorsun ve yürüyebiliyorsun. Türk bir aile seni satın alıp pikniğe gidiyor. Seni, içi meyve dolu bir sepete koyuyorlar. Yiyorlar içiyorlar derken oyun oynamak için kalkanlar oluyor. O sırada o ailenin hanımı piskopat piskopat gülüyor. Ağzı açık olan sepetteki sana yan yan bakarak diyor ki "A-aa! Nereye! Daha karpuz KESİCEKTİK!". Ne yapardın?
Karpuz ( Ben ) : akikokiko :S Çok komik , sen önce kendine bak gül ! Bir daha böyle dandirik şakalar yaparsan karpuz ordusunu çağırırım ! Seni kovalarla !
9) "Fantastik bir dünyada yaşayan masum güzel bir köylü kızısın. Sizin köyünüze dünyanın en güçlü büyücüsü geliyor ama sen onu hiç görmüyorsun. Şans eseri o seni görüyor ve vuruluyor diyor ki "İşte evimin kadını, çocuklarımın anası!" Seni kendine aşık etmekle uğraşmak istemiyor. Sana bir büyü yapıyor ve kendine aşık ediyor. Büyü yüzüne deyen tek damla su ile bozuluyor, bundan da haberin yok. Evleniyorsunuz vesaire.. Eviniz çölün ortasında. Su ihtiyacını da büyüyle tamamen kesiyor eşin. Birgün çok sevdiğiniz devenin yanına gidiyorsunuz. Sen devenin başını okşadığında deve suratına tükürüveriyor ve büyü bozuluyor tabi sen bunu farketmiyorsun henüz. Eşine bakmak için arkanı döndüğünde birde bakıyorsun ki  ......." devam ettir bakalım :D 
  Adamın biri sana el sallıyor , öpücük yolluyor . 
Ben : Deli mi ne ? sapık ! öpücük yolluyor .
Adam bana doğru yaklaşır .
Ben : Siziiii ... tanıyor muyum ?
Adam : Ah bu sefer ne oldu !Şu sihir deli ediyor beni !!
Ben : Ne .... Ne Sihiri ?
Adam : Ah ! Diyorum ki , Ne güzel hava sihirli gibi ^^
Ben : Neredeyim biliyor musunuz ?
Adam : Şu kahrolası şişe nerede !
Ben : Ne !
Adam: Su şişesi , su içer misiniz ? 
Ben : Yok sağolun ( Ne tuhaf adam ? ) . Neredeyim ?
Adam : ......
Ben : Ah harika sorunlu bir adam ve bilinmeyen bir yer ! Şu kahrolası telefonum nerede ? Hey ! Telefonun var mı ?
Adam : Hayır , malesef .
Ben : Harika , harikaaa ! ( bu çağda telefonu olmayan biri ! bu adam cidden tuhaf )
Öyleeee devam ediyor :D  
10) Her annenin belli bir huyu vardır. Senin annenin huyu ne?

Çok araştırmacı , çok konuşkan , akıllı ^^ Hey ! Anne belki okursan (ki zor :D ) Seni seviyorum beaa ^^ <3
11) Sana bir kavanoz sihirli kurtçuk veriyorlar(Sen kullandıkça çoğalıyor.) Bir dilek tutup kurtçuğu yediğinde o dileğin gerçekleşiyor. Kurtçuklar da şuresimde ki gibi. Dileklerini gerçekleştirebilmek için o kurtçuklardan yer miydin? Tuz biber ekebilirsin üstlerine, istediğin sosuda kullanabilirsin. Afiyet olsun :D

Iyyykkk :S Normal yemem :S Belkiiii pişirip bakarım tadına :S Ama çokk iyi pişirmem lazım :SS Yoksa ıykkk yemem :S Iykkk .

Mim için teşekkürler Zeynep ^^ Bende mim yaparım belki ^^ Sevdim *-* 

2 yorum:

  1. Cevaplarını sevdimmmmm :) Bana tekrar mim gelirse seni tekrar mimlerim :)

    YanıtlaSil
  2. Tamammm ^^ Merakla bekleyeceğimmm *-*

    YanıtlaSil