Sayfalar

3 Şubat 2013 Pazar

Nine Ölüme Meydan Okudu !!


                    Hey ^^ Merhabaaa *-*


Uzun süreden sonra tekrar bir şeyler yazayim dedim ^^Tabi  Zeynebinde etkisi oldu ^^ Teşekkürler Canım Üçüzümm *-* 

İlginç bir haber buldum ^^ Sizinle paylaşmak istiyorumm ^^  İyi Okumalarrr *-*



                       Gömülürken bir anda dirildi!


Çin'de yaşayan 101 yaşındaki yaşlı kadın, 16 saat 'ölü' kaldıktan sonra tam gömülürken dirildi.






Çin'in güneydoğusundaki Guangdong eyaletine bağlı Lianjiang kentinde yaşayan Peng, 2 hafta önce düşme sonucu sakatlanmış ve yataktan kalkamaz olmuştu. Kocasını 11 yıl önce kaybeden ve o zamandır yalnız yaşayan kadının bakımını ise 70'li yaşlardaki kızları üstlenmişti.

Ancak 19 Ocak günü kızları, annelerinin nefes almadığını ve nabzının atmadığını fark etti. Annelerinin öldüğünü söyleyen kızlar, cenaze için işlemlere başladı. Kadının cesedi bir cenaze evine gönderildi. Ertesi gün bütün köy yas içindeyken kadının cenazesi alındı ve kefenlendi. Ancak tam tabuta koyulup gömülmeye götürüleceği sırada yaşlı kadın bir anda canlanıverdi.

Etrafına bakıp 'Hepiniz buradasınız' diyerek gülümsedi. Yaslı kalabalık, ölünün dirilmesiyle önce büyük bir şok yaşadı. Şaşkınlığın geçmesinin ardından ise cenaze havası dağıldı ve köyde şenlik başladı .

Bu habere yorumum şu :D Nine Gandırdı :D Bizde olsa ne komik olaylar olurdu :D Çinliler iyi karşılamış :D Ben okurken güldüm yani :D Aklıma zombi filan geldi :D Türkiyede olsa bu olay kadını zombi diye silahla vururlardı :D Ama kadın iyi yaşamış , 101 Yaş . Waww yani öldürmeyen allah öldürmüyor .

Birde uzun süreden sonra ilk yazım olduğu için dedimki ekstra şeyler ekleyeyim ^^ Size haber ile ilgili komik yorumları paylaşacağım *-*
Haberi okuduğunuz için çokkk teşekkürlerr *.*
Konuyla Alakasız Ve Az Alakalı Not :D : Üçüzümm , Canım Zeynebe teşekkürler ^^ Bana "yaz yaz" dediği için *.*

4 yorum:

  1. OHA :D ne garip olaylar oluyor şu dünyada :D
    Ne demek tatlım :) Mim cevabınıda bekliyorum hee :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim haberi ^^ Evet , 101 yaşına kadar yaşamak waw yanii . Bende diyordum acaba benimde cevaplamam mı lazım ? :D Tamam ama bir sorum var :D Blogumda mı cevaplayacağım ? Yoksa senin blogunda yorumla mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma görmemişim yorumunu :)
      Kendi bloğunda cevaplayacaksın :)
      O mimin kurallarına göre önce kendin hakkında 11 gerçek söylüyeceksin.
      Sonra benim sorduğum(yazımın sonundaydı) sorulara cevap vericeksin. Sonrasında eğer mimleyeceğin kişiler varsa onlar için 11 soru yazıcaksın :)

      Sil
  3. Önemli değil ^^ Haaa tamam ^^ Yaparım şimdi ^^

    YanıtlaSil